Hemsida på G

Har en hel del spännande projekt framöver, nu satsar jag helhjärtat på detta och det ska bli såååå kul! :-)
En av sakerna är en hemsida som ev. startas upp efter min Afrikaresa :-) och hela kvällen har jag suttit i photoshop och skissat på hur den ska se ut, min pappa har nämligen kontaktat ett företag som ev. ska göra den, spännande! ;-)
Tänkte ni kunde få ett suddigt smakprov ;-)
Och för er som tycker att det är dålig uppdatering på bloggen, vilket jag är fullt medveten om att det är, så kan ni följa mig via min facebooksida istället, där sker det lite fler uppdateringar :-)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer! )

2012-02-28 @ 13:16:52
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0