Coola bilder utan studio.

Just nu är jag riktigt taggad inför det nya året och alla nya bilder som förhoppningsvis kommer tas, har varit lite smått opepp på fotograferingen på sista tiden, men så idag fick jag massa ny energi och massa nya ideér, så nu är jag på banan igen haha ;-)
Tänkte tipsa om lite häftiga bilder man kan ta, utan studiohjälp :-)
Titta på bilden nedan, den har jag tagit i studion:





Och så titta på denna bilden nedan, den är tagen hemma i hallen:



Det går alltså att göra egna coola bilder hemma, utan all proffsig utrustning, kan dock underlätta om man har en systemkamera, eftersom att man behöver högt slutartal för att få bilden så mörk, men annars tar man bara en hyffsat mörk vägg, denna är i verkligheten röd, och sen en lampa som går att rikta ljuset med och sen så är det bara att börja exprimentera ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0