Redigering

Hade inte så mycket att göra idag så jag satte mej framför datorn och tänkte redigera lite bilder ifrån semestern. Men så blir det ju som vanligt samma redigering på alla bilder. Och visst, man hittar ju sin nisch och det är ju lite det som är grejen idag, att sätta sin egen nisch på sina bilder. Det är liksom det som ska "spegla dej själv" i bilderna. Men ibland kan det vara kul att testa något annat. Och med photoshop finns ju så oändligt många möjligheter. Så jag gick in på www.photoshoprecept.se (superbra tips!!!) och letade efter lite nya redigeringsknep som jag testade på några utav bilderna ifrån Öland. 

Vilken redigering tyckte ni bästa om? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den mittersta tycker jag! Den blev lite rå och cool på nått sätt!

2012-08-06 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0