Min egen lilla modell,

tänkte visa er några bilder på minna vackra lillasyster som alltid råkar ut för mina knäppa fotoidéer, höhö, tycker faktiskt synd om henne ibland, men jag är glad som har en lillasyster som faktiskt tycker om att vara med på bild!
Imorgon beger jag mej till skolan igen efter att vart hemma i 2 dagar, har mjölkallergi och blev sjuk efter resan eftersom att det är ganska svårt att kontrollera om det är laktos i eller inte när man är i utlandet, och sen när jag väl fick i mej det tyckte jag att det gick bra, och brydde mej inte så mycket mer om jag fick i mej det eller inte eftersom att jag inte blev sjuk, men sista dagen började jag må illa och sen har det bara blivit värre...
Och i morgon har vi både kemiprov och tyskaprov så jag måste dit vare sig det går eller inte...
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0