Företagspoträtt.

Idag efter skolan, fick jag stanna kvar och göra ett prov som de andra i klassen ska göra imorgon, men jag ska med tåget till sthlm nu ikväll så jag ska inte vara i skolan imorgon, efter att jag gjort provet tog jag bussen hem, packade det sista och sedan ner till studion och tog ett akut "företagspoträtt" som de behövde ha i ett utskick redan i morgonkväll, riktigt kul faktiskt! :)
Nu måste jag sticka, för jag antar att tåget inte väntar ;-)
Hörs igen på söndag/måndag någon gång,
Ni får ha det fint!♥
Vill du boka företagspoträtt?
Maila: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Kul att du är med och tävlar. Lycka till! :) Kram, Sofia

2011-11-23 @ 14:29:55
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0