Olivia i ett nötskal !

Hej !
Att jag aldrig lär mej att jag inte skall göra saker jag inte kan ! Elma gjorde ju en design till mej, och så skulle jag fixa lite själv och allt försvann... därför gjorde jag en ful GRÖN som får vara tills typ imorgon, då ska jag försöka fixa det ...
Jaja, jag har iaf gjort något bra idag, jag har lärt mej en hel del på photoshop, inte illa för att vara jag haha, min IT kunskap går nästan att jämföra med en stenåldersmänniska... inte såå bra kanske,
Men ska fixa bättre i morgon, tror jag
Kram :)

Kommentarer
Postat av: evelina

jag behöver lite hjälp, så snäll om du kollar in på min blogg och ser om du kan hjälpa till med något :)

2011-03-11 @ 21:17:12
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0