Svartvitt/Färg ?

Svartvitt eller färg, det är den stora frågan just nu... 
Båda två har ju sin charm, färg ger ju oftast lite varmare och somrigare intryck medans svartvitt nästan ger ett lite drömmande intryck... Fast det beror ju självfallet på vilken bild osv, 
Jag har en bild som jag tog på Jullan nere vid havet första dagen, jag har gjort den i både svartvitt och i färg och jag kan inte riktigt bestämma mej vad som är finast på just den bilden... Fast jag tror att den svartvita ligger mej lite varmare om hjärtat än den i färg, fast den i färg är mer somrig...
Vad tycker ni, vilken är finast?








Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Men gud vad glad du gör mig! TACK kära du! :)

2011-07-14 @ 21:29:46
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0