Havet ♥

Tidsinställtinlägg. 

Just nu (tisdag kväll) sitter jag med mamma, pappa & Jullan och spelar spel i förtältet, så mysigt ! 
Nu börjar det verkligen kännas som semester, ingen har någon som helst koll på hur mycket klockan är, allt bara flyter på ändå och 3 hela timmar kan gå utan att man rör ett finger och plötsligt inser man att de där 3 timmarna hemma skulle man fått hela huset städat, hunnit åkt och köpt mat och dessutom hunnit bakat en stor, smarrig kaka... haha okej, lite överdrivet men ni förstår på ett ungefär hur jag menar. Allt bara är och vi med det. Det är semester i mina ögon... 
1 bild på jullan som jag tog ikväll nere vid havet, havet... Bara ordet gör en glad! haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0