Mamma ♥

Såg en text angående mammor idag...


4år: Mamma kan allt!
8år: Mamma kan mycket!
12år: Min mamma kan faktiskt inte allt!
14år: Mamma fattar ingenting!
16år: Mamma är hopplös...!
18år: Hon där? Hon har gått ut på datum.
25år: Mamma kanske vet lite om detta.
35år: Innan vi bestämmer oss, frågar vi mamma.
45år: Undra vad mamma tycker om detta...
75år: Jag önskar att jag kunde fråga mamma om detta...



Jag har tänkt ganska mycket på det, många tonåringar tycker att deras mammor är grymt jobbiga och att de inte fattar någonting och så vidare...
Men jag känner verkligen inte så! I mina ögon är hon underbar och jag är så tacksam för att jag har henne och att hon alltid ställer upp!







Kommentarer
Postat av: Kerstin!!

Sååå fint skrivet och så fina bilder!!

2010-08-29 @ 17:47:07
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)

2010-08-29 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0