Hemma och det funkar!

Kom hem från Bulgarien i lördags kväll/natt. Jag har haft det hur underbart som helst! Det var verkligen toppen, alltihop! Bulgarien är nog bland de bästa länderna jag har varit i och det är absolut ett ställe jag skulle åka tillbaka till! Jag trodde Bulgarien var typ som polen, ukraina eller något liknande och inte alls speciellt varmt där nu, men det var ungefär 26-27 grader i luften på morgonen, sen blev det ju sjukt mycket varmare under dagen, och i havet var det 28 grader, grymt skönt! Jag har aldrig varit någon som gillar att bada i havet... Jag har badat i Medelhavet, Östersjön och Atlanten innan och speciellt medelhavet är ganska salt och det är inte kul att bada i, men nu i Bulgarien badade vi i Svarta havet och det var inte alls lika salt och varmare än i poolen, toppen! haha, värsta havsbloggen blev det nu, men jaja,
Nu funkar det att kommentera igen, great!
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åå det ser underbart ut ju! :D

2011-09-28 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0