"man kankse kan kalla det bildtrend?"

Hej alla fina♥
Jag har legat i sängen hela dagen, har influensa.. det började i torsdags kväll och sen har det bara blivit värre, har vaknat på nätterna och har haft så grymt ont i huvudet, halsen, nacken och hela kroppen typ, feber oxå, usch! Det var verkligen länge sen jag var såhär sjuk!

Det var väl egentligen inte det jag tänkte skriva om, ni ser ju rubriken ;-)
Jag tar det absolut inte negativt, det är bara kul, haha. 
Jag kanske ska skriva vad för något som är kul, 
Det är något som har hänt många gånger... Om jag kommer på en ny fotoidé som jag testar på någon och sen lägger ut bilden på facebook så kan man se några dagar efter, flera stycken som har tagit en exakt likadan bild, haha gulligt tycker jag! ♥
Och om ni som gjort det läser detta så skäms inte! För mej är det bara kul och dessutom är det så man lär sej, !

Ha en fin lördagkväll ♥



ett exempel på en bild som jag sett flera göra likadant efteråt:




Kommentarer
Postat av: Tille - fotoblogg

snygg bild!

2011-10-16 @ 16:09:21
URL: http://ttillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0