Då & Nu

Gó kväll alla fina!
Hoppas ni har det bra!
Själv så har man blivit utslängd av lillasyster ifrån största delen av huset och får sitta inne på vår avdelning av huset vilket innefattar mitt och mina syskons 3 rum och ett spelrum typ, för att hon skulle ha hollywood fest med sina kompisar hahaha, söta!
Men det är inte såååå kul att sitta inne där en lördagkväll och titta på barnkanalen med lillebror även om det kan vara mysigt det med ibland,  hahahaha, så jag stack upp på kontoret istället,
Tänkte i alla fall visa en "då & nu" bild för er eftersom att jag vet att många vill se det, och tycker själv att det är rätt kul att se faktiskt haha, 


Första bilden är en av de bilderna jag tog när jag precis fått upp ögonen för fotografering och helt ärligt, jag var nöjd med denna hahaha, (;
Modellen har ju utvecklats och förändrats en hel del hon oxå ;)

DÅ våren-10




NU sommaren -11

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Tack så mycket, Olivia! (;

2011-10-09 @ 00:27:15
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: maria

Oj vilken utveckling! Du är verkligen svinbra!:)

2011-10-20 @ 18:23:23
URL: http://detbastaivarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0