Prao.

Det är grymt hur bra påsklovet har startat! Strålande sol och 19 grader i skuggan, det är inte fel! I morgon ska jag vara med Världens finaste Alma, på torsdag ska jag upp till Kusinerna och mormor & morfar.  Där har jag Lovat att fota Andrea, vilket ska bli super kul och jag är taggad till max! På fredag drar bara jag & jullan vidare upp till Avesta för att träffa 2 helsköna brudar som vi ska fira påsk med, U N D E R B A R T !
Vi kommer hem på måndag och på tisdag är dag 1 av 2 veckors prao på Studio Dittmer.

Love The Life For The Moment ♥

Visar 2 stycken oredigerade bilder på 2 härliga tjejer!




Kommentarer
Postat av: patricia

nu har jag utsett dagens blogg, kika in och se om det blev du :) annars kan du anmäla dig igen. kram

2011-04-20 @ 10:07:12
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: Staffan [fotoblogg]

Fina bilder du tar :)

2011-04-20 @ 23:44:42
URL: http://blogg.stfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0