Once beauty, always beauty.

Jag har varit borta sen i torsdag och har därför inte uppdaterat som någon frågat efter, sen var det någon som kommenterade det där med att jag borde kolla upp ip-nummerna igen... Men om man läser inlägget ang. ip-nummer så skrev jag att jag tar bort dem som jag ser är "falska" innan jag räknar ihop rösterna! :) Och jag räknar nog ihop rösterna i morgon tror jag, har inte mer tid just nu. Så ni kan fortsätta rösta, men snälla gör det ärligt!


I morgon börjar prao:en och det ska bli riktigt spännande! Hoppas på att få lära mej mycket! :)

Tänkte visa lite bilder från i torsdags på min kusin Andrea:










Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en fråga, när du tar kort på olika personer, är det du som sminkar dom med då och bestämmer kläder? :D

kram!

2011-04-26 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0