"Mitt första fotojobb"

Idag när jag kom hem från prao,n så frågade mamma om jag ville ha ett jobb?
Och vad svarar man på det?
"Ah om det inte är jobbigt?" Nej, kanske inte det smaratset svaret, men typ "ja tack"
Och jag är riktigt taggad inför det! :)
Jag ska foto Vår/sommarbilder åt FinaFrisör i Tenhult Som hon ville ha i sitt skyltfönster :)
Det ska bli riktigt kul faktiskt! Så har börjat lite smått idag, men måste ha lite fler ideér tror jag, så har ni några så får ni gärna lämna en liten fin kommentar :)


KRAM,



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ha tagit massvis av bilder i gräset och på stranden vid solnedgången

2011-04-30 @ 20:08:07
Postat av: Anonym

http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-parlarmband.html#comment tävling i bloggen :)



kommer du starta ngn ny fototävling?

2011-04-30 @ 21:17:22
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0