Om Olivia...

Okej, sitter hemma och har inte speciellt mycket att göra för tillfället, det är ju looooov!
Kom på att jag fick en fråga för länge sen i blogrespense:
haha ja, jag tycker det känns lite sådär att sitta o skriva en massa om sej själv, men samtidigt så är det ju kul för er som inte känner mej i verkligheten och jag själv skulle ju uppskatta ett sånt inlägg på de bloggar jag läser, so here we gooooo!

Klassiska frågor:
Namn: Olivia Henningsson
Ålder/fördelsedag: 15år, 8 februari
Familj: Mamma, pappa, lillebror & lillasyster
Bostadsort: Jönköping
Födelseort: Stockholm
Favoritfärg: Vitt
Länder du besökt: Norge, Danmark, Finland, Gran Canaria, Lanzarote, Teneriffa, Turkiet, Tunisien, Mallorca, Bulgarien.
Favoritmat: Ehm, svår fråga, men typ enchiladas rullar haha,
Favoritfotograf: Anna Roström & Emelie Ohlsson


Nu kör vi bilder med text, kortfattat!

Lilla Olivia själv,



Mina syskon
Julia: 13år Joakim: 10år





Mamma:




Pappa:




Huset:



Mitt rum:




Mina fantastiska vänner!
(Deras profilbilder från fb, hade bara en bild på oss alla från 7:an, känns lite föööör länge sen haha)


Alma




Julia                                            Anna



Johanna                                      Malin



De är verkligen underbara alla 5 ♥

Kommentarer
Postat av: Julia Henningsson (lillasystern) <3

Fin bild på mig ....ser ju verkligen ut så också hahaha :D<3

2011-11-02 @ 22:15:35
URL: http://jullanhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0