En bild kan betyda som mest när allt är borta...

Livet är så otroligt skört!
Ena sekunden kan du ha allt, andra sekunden inget! Det går så fort.
Detta är något jag har tänkt på väldigt mycket på sista tiden, varje gång jag lämnar huset och familjen så tänker jag på vad det sista jag sa till min familj va. Jag skulle helt ärligt inte kunna lämna någon i min familj för dagen och vara arg, osams eller veta att det sista jag sa var något dumt eller sårande.
Allt kan gå så fort, så otroligt fort!
T.ex. Det som hände Stefan Liv och de andra spelarna, nu står hans fru Anna och hans 2 barn kvar ensamma.
För inte så länge sen var det en pojke som var 13 år tror jag, som skulle gå över järnvägen med lurar i öronen, han hörde inte att tåget kom... han dog.
Alldeles för tidigt, alldeles för fort!
Jag kollade på kalla fakta ikväll, det handlade om säkerheten på dagis. I våras var det en 3-årig pojke som klättrat i ett träd på dagis med hjälm på sig, han fastnade i en gren och kvävdes.
Jag kom o tänka på hur mycket en bild kan betyda när den man älskar plötsligt inte finns kvar.
Stefan, Anna o barnen var och fotograferade sig utomhus hos Anna Roström, se familjens bilder HÄR
Va betydelsefulla de bilderna måste vara för de kvarvarande i familjen nu. ♥
Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0