Reflexskärm på väg.

Hej söta ni!
Jag har precis beställt en reflexskärm 60cm i diameter vit/silver, ifrån Tvspelsweb.se.
Reflexskärm är något jag länge tänkt att införskaffa men som med allt annat så får det bli "imorgon", så nu äntligen är den beställd och jag skulle gissa att den kommer på måndag eller tisdag eftersom att det är väldigt kort leveranstid på dem :)  Jag har testat att fota porträtt med en reflexskärm innan och det går inte att jämföra alltså. Helt u n d e r b a r t  ljus!
Så när jag har fått den så tänkte jag lägga in lite tips om det här på bloggen, eftersom att det är en del som vill ha fototips bl.a :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)

2011-03-27 @ 20:36:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sandra Leonsson

Hej Hej, Nu har jag valt ut en vinnare av ''Veckans blogg'' kicka i på min blogg och titta om det blev du! har varigt super svårt att välja för allas bloggar har varigt så bra! :)



Förlåt om du inte gillar denna typ av komentarer! :)



Ha en bra dag! :)

2011-03-28 @ 20:14:34
URL: http://sandraleonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0