Äntligen !

Hejj,
Tack söta ni för att ni fortfarande läser bloggen fast att uppdateringen är så low den bara kan bli... Men Idag har jag ÄNTLIGEN fått min nya systemkamera ! Nikon D90, helt underbar är den, jag beställde även en blixt som oxå kom idag, G R Y M T ! Har redan fotat lilla Nicole i kväll, som ni kanske får se lite bilder av sen... Men Mac:en är på lagning och det är bara på den som jag har photoshop på, så ni får nog kanske vänta tills den är tillbaka :/ (onödig fakta)  

Sen är även en ny design på G, vilket är underbart med tanke på hur risig bloggen ser ut nu, man blir ju deprimerad bara av att titta på den ! Men jaja, det är på bättringsvägen,

Kram !

Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram!

2011-03-05 @ 23:28:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Vad kul att du är med i tävlingen vännen. Ha en superfin dag! KRAM

2011-03-08 @ 10:38:23
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0