Nya tankar & Ideér.

Min uppdatering suger helt true! Den suger av flera anledningar men den största anledningen är skolan som tar upp en aning för mycket tid... Sen har vi ju bloggens utseénde... Usch! haha, Den ska jag oxå försöka hinna med att göra något åt, någon gång om typ 7 år,

Mitt huvud är fullt av ideér! Och jag vill mer än gärna verkställa dem genast men det finns några hinder.

1: Tiden, Det finns inte speciellt mycket tid till att fotografera just nu, vilket är väldigt synd!
2: Vädret, vädret är helt kasst, det är inte så lätt att verkställa en ideé när vädret är så grymt kallt,blåsigt och regnigt...
3: Kamera, om 10 dagar fyller jag 15, Och då ska jag få en ny kamera och det känns lite trist att fota med D40:n när jag snart har en ny D90 att testa och exprimentera med...

Okejj, det där var väl inte dem mest genomtänkta och idiealiska anledningarna men det är nog tyvärr sanningen haha,

Men jag har, som jag redan skrivit, många nya ideér framöver, och tänkte dessutom starta en fototävling med pris någon vecka framöver, så håll utkik ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda Hallsrtöm

Heeej! ska du få en kamera när du fyller!? AWESOME ju!! fy vad kul! :D:D måste träffas någon gång och ha en fotodag! jag har min kamera och du har din :) och så kan Alicia o Julia stå modeller :D det blir ju perfekt elr hur! hahah... hare bäst! kram <3

2011-02-01 @ 08:54:26
URL: http://amandahallstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0